tisdag 1 mars 2011

Hem ljuva hem...

I det idoga arbetet för kulturen glömmer man ibland bort sig själv...

Kom på idag att jag ju har en hemsida också. Jodå, kan ni tro. Men eftersom jag inte bloggar genom den längre så har den fallit lite i glömska. Kom på den idag när jag skulle visa lite bilder jag gjort för en kollega. Titta vilken fin hemsida, tänkte jag, och kom på att jag inte varit bra på att hålla igång den. Så ni som är intresserade av att se en sann kulturarbetares liv och leverna kan ju alltid klicka på länken nedan:

Onkel Olofs hemsida

Här finns det mesta av mina verk. Bilder, musik, spel, skrifter mm. Håll till godo!

För er som väntar med spänning på min nästa bok kan jag säga att det tar sig, det tar sig. Gjort lite layout-arbete och arbetat lite i Photoshop med bilder. Givetvis kommer den en dag att läggas in på min hemsida med, så bortglömd är den inte...

Inga kommentarer: