lördag 6 augusti 2011

Alla dessa projekt...

Så här tänker jag mig framsidan på min nya bok. Det var den roliga biten av projektet...

Jag är en man med många järn i elden Just nu är följande under produktion:

Ashyls resa- Senaste boken jag skriver på. Håller fortfarande på med korrektur och layout (bara apgöra kvar alltså)

Timeline- Ett nytt brädspel om utveckling och strategi.

När pipröken skingrats- Spelar in egna och andras låtar. Onkel Olofs favoritlåtar för lägerelden.

Lägger man där till att jag beställt uppgradering av de program jag använder, som ska läras in, och att jag skriver på ett föredrag jag ska hålla i Stockholm om en månad, så kan man undra om jag egentligen har tid och arbeta. Men det hinner man faktiskt med det också. Man får vara så där lagom disciplinerad, och för att jämföra med tidigare inlägg, här det inspirationen som är motivationen...

2 kommentarer:

ERIC SECHER sa...

Var ska du hålla föredrag ?
Eric

Onkel Olof sa...

På Stockholm spelkonvent.
Om mina erfarenheter och idéer om att designa spel.