torsdag 12 april 2012

Ashyls digitala resa...

Boken som bara är en myt...

I datorn ligger den. Min bok "Ashyls resa". Egentligen är den färdig men det tar tid att göra den sista finishen. Bilderna måste ha den rätta känslan och passa till texterna, och det tar längre tid än jag trodde. Nu har jag sett att det finns gratis program som gör att man kan publicera sina böcker digitalt.

När man ser små barn använda surfplattor, är det enkelt att se vart framtiden är på väg, så kanske kommer min nästa bok att vara en digital bok. Även en gubbe som jag måste låta framtiden möta en med öppna armar.

Dessutom är på något sett hyperrymden större...

2 kommentarer:

Stefan T sa...

Jag kan tipsa om Smashwords som är ett ställe för att publicera e-böcker. Dock kan man inte påverka layouten särskilt mycket där.

Onkel Olof sa...

Kanske värt en titt eller två...