söndag 22 juli 2012

Det var den semestern...

Man kan se slutet på andra sidan...

Detta är sista dagen på semestern. I morgon är man tillbaka på kontoret. Det har varit en fin semester och jag känner mig utvilad. Med tanke på att det regnat de flesta dagarna, och att jag varit förkyld stora delar av tiden, borde man vara lite bitter, men det är jag inte.

Jag har fått gjort en massa saker, träffat trevliga människor och verkligen fått vila ut. Nu ska det bli trevligt att börja arbeta igen även om man, så klart, gärna haft några dagar till.

Vad ska man då göra denna sista lediga dag. Klippa häcken tror jag. Men det bestämmer jag efter frukost...

2 kommentarer:

ERIC SECHER sa...

Ingen imorgon-börjar-jobbet-ångest där inte :) Grattis !

Onkel Olof sa...

Kanske lite. Nu när jag klippt häcken och inga akuta trädgårdsarbeten väntar :)