tisdag 1 januari 2013

Det nya årets gryning...

Onkel Olof fördriver vintern...

Då var det ett nytt år. Hemma har vi en lista på allt som skulle gjorts under 2012. Mycket är påbörjat, men ganska få saker är avslutade. I praktisk anda låter vi listan bestå med några små justeringar. Av samma anledning har jag inga särskilda nyårslöften i år. Annars tycker jag nyårslöften är en fin tradition. Att ge och hålla ett löfte är en av de där sakerna som kan ge vitaminer åt själen.

Har en massa projekt för de kommande året som ska bli spännande att ta tag i, men det återkommer jag till.

Nu börjar 2013...




2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämna ett löfte,,,, :)
M.A

Kat. sa...

God morgon! Erkänner villigt att jag inte ger några nyårslöften numera. Mina löften går aldrig att hålla. Så jag ger bara mig själv i uppdrag att försöka leva i nuet. Som vanligt lär väl det bli svårt...
God fortsättning på det nya året!