torsdag 31 oktober 2013

Summering...

Utveckling…

Jag gillar statistik även om jag samtidigt tycker det är ointressant på ett sätt. Det är roligt att se världen genom siffrorna, men samtidigt är det ett ganska fyrkantigt sätt att hitta sanningar. Mark Twain sa ju: "Det finns lögn, förbannad lögn och statistik", och det kan man på sätt och vis hålla med om.

Vilket som. Oktober månad detta år är första månaden min "Onkel Olofs Funderingar" går över 2 000 läsningar. Detta tycker jag är otroligt smickrande. Har en bit till Blondinbellas siffror, men med tanke på hur "smal" min blogg är så tycker jag att det är massa läsare.

Jag hade nog bloggat även med tre läsningar, men det inspirerar verkligen att fortsätta beskriva min värld och mina upplevelser. Ibland förvånar det mig att jag hinner och orkar skriva alla dessa inlägg som med detta är 952 st. Helén och några till kanske minns min gamla blogg som jag hade på min numera nedlagda hemsida, och lägger man till min blogg om spel så har jag nog till dags datum gjort ca 1400 blogginlägg om olika ämnen.

Så tack alla som läser detta!

Ska försöka bättra mig framöver…









Inga kommentarer: