lördag 15 februari 2014

Onkel heminredare...

Ett litet bidrag…

Hemma har vi en lite egen uppdelning när det gäller inredandet av hemmet. Jag får ett rum och sen tar min fru resten. Detta innebär egentligen bara vem som har veto. För det mesta är vi väldigt överens om hur det ska vara och se ut, eller kan diskutera oss fram till endräkt.

Nu har jag fått med en liten detalj som jag av någon anledning är lite nöjd med. Mellan elementet i hallen och bokhyllan över har vi satt upp en liten gardinstång. Eftersom hyllan är där så tar den ingen onödig yta och ser rätt smidig ut. På stången kan man sedan hänga sockor och vantar man vill torka eller andra saker som behöver hänga nära en värmekälla. Jäkla smart faktiskt!

Annars är det mest OS. Glädjer mig åt att Damkronorna slog Finland och gick till semifinal. Otippat är bäst…








2 kommentarer:

ERIC SECHER sa...


vet inte om jag vågar kommentera ..

definitivt hög grad av igenkänning, ett rum .. resten .. :)

Onkel Olof sa...

Jag lever i en liten värld :)