onsdag 16 april 2014

Då gick ett år till...

Mossig smiley…

Över natten har jag blivit ett helt år äldre. Igår var jag 44 år idag är jag 45. Detta är något som vi bara tar för givet, men inte går att förklara fysiskt. Ena dagen får man inte köra moped; nästa dag får man. Handlar inte om mognad bara om tid. Har man bara levt tillräckligt länge är man tydligen kapabel att ta stort ansvar. Finns barn som skulle behövas i rikstagen och många vuxna som inte borde få gå till systemet eller köra moped. Just därför känns det där med födelsedagar inte lika spännande längre.

Men en sak är alltid kul och det är alla som vill gratulerar en och som hör av sig från alla delar av världen. För hur gammal man än blir kan man aldrig underskatta värdet av vänskap och närheten till andra människor.

Därför tackar jag med detta alla er som uppmärksammat mig och kommer att uppmärksamma mig idag! 

Ni gör livet…







2 kommentarer:

ERIC SECHER sa...


Grattis Olof !

charli sa...

Grattis på Födelsedagen!