tisdag 6 januari 2015

Nyårspopulär...

Några av mina nya "vänner"...

Har märkt en ny trend på mitt mailkonto. Ja, det har hållit på ett tag men det har ökat markant sedan nyår. Det är en massa kvinnor som skickar mail till mig, vilket kan verka lite smickrande, men då alla vill låna mig pengar till dålig ränta så blir man nästan lite full i skratt.

Personliga namn och nästan alla är kvinnor. Låter som om någon tänkt till lite och fått för sig att man hellre svarar om det är någon av andra könet som skriver. Ofta vet alla dessa företag hur man ska närma sig kunden, så det känns lite billigt att vi fortfarande går på den lätta.

Bryr mig så mycket om det, men det stör mig lite att de antagligen fått mailadressen från den här bloggen. Inget gott som inte har något ont med sig. Eller vad säger ni Agneta Persson, Elisabeth Blomqvist, Camilla Pettersson, Wenche Gubhild... ?









1 kommentar:

Galdarbjelke sa...

..-ja Gunhild börjar ju bli poppulärt igen...eller =)