söndag 7 juni 2015

Demonsöndag...

Aaaarrrrrrgggghhhh! sa Asmodeus....

Det har varit en underbar helg när man tänker på vädret och på att den varit händelserik på många sätt. Idag har jag också avslutat betygsättningen för den här terminen och läsåret. Något som lätt blir en tankedemon i sin process och skulle kunna göra den bästa av oss galen.

Och på tal om demoner så har jag ägnat dagen åt att designa lite spel. Ett bra sätt att fokusera huvudet på annat än demonerna, och just därför kanske håller jag på med ett spel som handlar om att, just det, jaga demoner i en rymdstation. Kan vara en tanke som skapar en annan som leder till den tredje.

Nu är jag även klar med det. Så idag har jag avslutat ett demongöra och ett annat demongöra. Nu ska jag ta kväll på allvar...







Inga kommentarer: