lördag 26 december 2015

Andra andningen...

Den goda julen...

Snart är även annandagen slut. Julen har hittills varit trevliga sammankomster med familjen, men nu går man in i andra andningen. Det betyder att man går ner i varv och ägnar sig åt diverse hobbies eller lugna aktiviteter. Läsa en julklappsbok och äta lite julgodis är typiska aktiviteter så här års, eller göra det jag ska göra i morgon: spela ett eller annat brädspel med kompisarna.

Julen har annars varit god i år med många kluriga paket. Av min lillasyster fick jag, som traditionen berättar, guld, rökelse och myrra (passande för en enfödd son ;)
En annan trevlig händelse är att jag fått kontakt med en vän jag inte träffat sedan årskurs fyra. Det var en oväntad överraskning minsann.

Ja, det har varit en god jul på många sätt, men nu är det som sagt dags för nästa fas. Ta det lugnt där ute alla...












Inga kommentarer: