tisdag 23 februari 2016

Alla dessa spel...

Vindsfynd...

Jag har varit lite slarvig genom åren med att ta vara på alla spel jag tillverkat. Vissa är tillverkade för ett enskilt konvent eller tillfälle, men vissa gjordes för att tillverkas flera exemplar. Många av dessa exemplar samlar fortfarande damm i garaget eller på vinden.

Nu fick jag för mig att jag nog ska fixa till så jag har minst ett exemplar som man kan ta fram vid behov. Renovera upp dem så att de håller många år till. Det är ju trots allt högavis med arbetstimmar som ligger och skräpar.

Har nu gjort en lista på alla spel som jag borde fixa till. För er som är intresserade har jag listan här:

  • Fantasy fia
  • Cuchullin (solospel)
  • Adogit (Alfa Omega Games)
  • Sticks and Straws (Alfa Omega Games)
  • Die of Fate Arena
  • Boss Mania
  • Pit of the Mutant Gladiators
  • ARK
  • Dark Cosmic Empire (senaste)
Märk att detta bara är listan på brädspel. Rollspelslistan är minst lika lång. 

Man kan undra...








2 kommentarer:

Stefan T sa...

Cuchullin verkar intressant

Onkel Olof sa...

Gillar man solitärspel är det rätt ok, annars ser det mest snyggt ut :)