söndag 21 februari 2016

Ett hisnande avslöjande...

Var på din vakt...

Jag brukar köpa Expressens söndagsbilaga för att lösa dess sudokun och korsord. Igår hade jag gjort slut på veckans sudoku när jag kom på att jag nog hade ett kvar i förra veckans bilaga. När jag började lösa förra veckans svåra sudoku tyckte jag mig finna en oroväckande likhet med den sudoku jag precis löst.

Jo då, mitt sifferminne bar en hisnande upptäckt. Expressen hade samma sudokun i sin söndagsbilaga två veckor i rad! 

Vad ska man tro om det? Är vi lurade, eller bara korkade som inte upptäcker det tidigare? Spelar det egentligen någon roll?

Frågorna är många, svaren är få, men den stora konspirationsfrågan är: "Vilka andra nyheter och inlägg är bara gamla repriser?"

Tanken svindlar...










Inga kommentarer: