lördag 13 augusti 2016

Digital kompetens...

Nästa projekt...

Jag tycker att man aldrig riktigt hänger med i alla de där programmen man vill kunna. Det krävs enorma mängder timmar att hänga med i alla effekter och funktioner.

Just nu har jag fått för mig att jag måste bli bättre på "Illustrator". Programmet man lätt hoppar över, då det är så lätt att ta genvägar i andra program. Men de senaste dagarna har jag gjort några seriösa försök.

Det är då man åter upptäcker att det finns få kurser bättre än filmerna på Youtube. De finns filmer för allt, vilket är en lisa för oss som med viss regelbundenhet känner oss som digitala idioter...












1 kommentar:

Stefan T sa...

Jag har också lärt mig Illustrator med hjälp av Youtube. För att jag var tvungen. Jag gillar inte precis programmet...