onsdag 12 juli 2017

Cykler...

Som ny...

Vi har en jättebra cykelreparatör här i byn. Jag har en jättebra cykel som fått stå länge i garaget. Nu har jag slagit ihop det här och låtit reparatören få fixa till min cykel, som att byta däck och lite annat smått och gott. Det tar bort lite ursäkter att inte vara fysiskt aktiv. Det var riktigt kul att ta en runda på två hjul igen, även om några muskelgrupper tydligen fått vila lite för länge.

Idag har jag också varit på Hästveda marknad och inhandlat lite äldre prylar. Blev väldigt förtjust i campingstolen nedan. Rejält byggd och med sits av slitstark canvas. Lite så man önskade att man byggde prylar även idag.

Så nu kan jag sätta min nya stol på pakethållaren, cykla ut i skogen och sitta på något trevligt ställe.

Allt hänger ihop...



Mindre ny...


Inga kommentarer: