tisdag 1 maj 2018

Nostalgi...

Lite som förr...

Vissa dagar bestämmer jag redan i förväg att de bara ska användas till mina hobbies. Alltså inget jobbarbete, partiarbete eller annat samhällsnyttigt. Riktigt så bra blev det inte, även om jag höll mig till att svara på mail, men på helheten har jag mest skrivit regler.

Förr i tiden, alltså när jag var ung, gjorde man det mesta utan att använda en dator. Papper och penna och jäkla massa kreativitet fick räcka. Inget man direkt saknar, men just nu kändes det lite kul att göra saker retro-style. Så så fick det bli. Omslaget ser ni ovan. Resten blev med dator, men med gamla finter så att det ska se ut som om det var skrivet förr.

Det var kul på många sätt, men tiderna förändras så i fortsättningen blir det nog datorn igen...














Inga kommentarer: